På g.

jaa hej nu är jag tillbaka efter 2 veckor hehe;) dom har vart intensiva och jag har inte orkat suttit vid datorn och när jag väl har gjort det ha den ochjag bara blivit osams.. men nu är det så att jag tog STUDENTEN i fredags och då fick jag en bärbar av mammi och pappi...wiiiiiiiiiiiiie som jag har längtat så jag kan lova att det kommer bli förbättring här, eftersom jag typ alltid kommer ha den i gång och ligga som jag gör nu i sängen och bara ta det lugnt hihi;)

vad kan jag säga om fredagen...helt jävla underbar och helt obeskrivlig, fyyyyfan va kul jag hade precis hela dagen, om det är någon dag jag kommer vilja uppleva igen så är det den:) tänker inte skriva om allt här barqa att som ovan att den var helt obeskrivligt bra, tack alla som gjorde min dag och tack för alla fina presenter. och tack klassen för tre helt underbara år, tack för alla minnen jag kommer att ha med mig för resten av mitt liv, ni är bäst och jag hade den bästa klassen man kan tänka sig,.. kommer sakna er hur mycket som helst :'( <3 Pusshejjs /M


för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagitstudenten fyfan va jag är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0