Marieberg.

haha idag sov jag ganskalänge pappa kom upp och väckte mig halv 2, vet inte varför jag va så trött det var ju inte så jätte hårt igår och jag va inte ett dugg bakis men men skönt va det iaf:D sen gick ja upp och gjorde mig i ordning sen åkte jag med mamma pappa och ida till marieberg. jag hittade ett linne som jag ska ha på kvällen på studenten så nu är ALLT klart tills då och det känns hur skönt som helst för då slipper jag gå och stressa upp mig för det:) hehe jag köpte också avatar, ååh den är ju så bra. jag fastnade verkligen för den när jag så den på bio, så det blir nog att kolla på den ikväll hihi!! grillning blir det idag med and i love it så jävla gott är det ju:D nee nu orkar jag inte sitta här längre ska gå ner och vara lite social med my family!! Pusshejjs /M

jag saknar och älskar min Freddy väldans mycket!!<3

ååh den är ju bara såå bra!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0