Morgon.

hello, vaknade nyss av att ida ringde och väckte mig från jobbet, blöööö, inte vet jag vad hon ville heller men antagligen att jag skulle jobba men det frågade hon aldrig ;) nu väntas skolan börjar klockan halv två någon gubbe skulle komma och snacka om försäkringar tror jag.. sen så är det studentdagen information i aulan också.. det får man verkligen inte missa!;) nee nu ska jag gå och äta en tallrik med yoghurt, ni får ingen bild i detta inlägg för jag sitter vid pappas dator;) have a nice day, Pusshejjs /M

Kommentarer
Postat av: sandra

Varför inte ta en bild på din pappa? :D . ja vill se en !

2010-05-03 @ 19:17:23
Postat av: Sofia

jag vill också se... ;)

2010-05-03 @ 20:31:33
URL: http://sofialovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0