Powerwalking.

jag hade fel vi hade ju inte allste student information idag det var ju nästa vecka..:S jaja skolan var lite givande, en kille från folksam var där och pratade om hur vi skulle göra med försäkringar i framtiden, och dessutom fick jag reda på att jag kan få ut ganska mycket pengar från försäkringen för att jag har astma... det känns faktiskt bra, äntligen får jag någonting positivt ur den jälka sjukdomen, usch vad jag inte tycker om den..

var nyss ute och gick värsta powerwalkingen med mamsi, fick jag prata av mig massa också:D skulle egentligen ha spelat match men jag har skit ont i halsen så det blev inget med det, men hoppas verkligen att dom vinner det borde vi!!

nu måste jag hoppa in i duschen för min älskade pojkvän kommer snart och vi har ju inte träffats på några dar nu eftersom han har vart i London, men nu är han hemma:D vi ska gå och köpa onytting mat på hovsta grillen osen ska vi kolla på film oså ska vi mysa och jag ska ju somsagt pussa sönder honom och sen hel igen:D hihi, so long fuckers, Pusshejjs /M


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0