The Hills.

i just love the hills, det är ju så jävla braaa väntar på att man ska kunna kolla på säsong 6 på mtv.com bara en vecka kvar typ hehe, såg nämligen klart säsong 5 nyss..det är synd att inte Lauren är med längre hon var verkligen min favorit men vafan det är bra iaf;) nu när jag sitter och tittar på det jag har skrivit känns det som att säsong är helt fel stavat..men jag kommer inte på hur det annars skulle vara, haha det märks att jag har tagit ut studenten redan och att jag inte har någon mer skola haha , men nu behöver jag ju faktiskt inte kunna stava fast det är ju bra i och för sig haha;)

men vad ska jag göra nu då?? kanske sätta på en gullig disney film..jaa det var längesen.. är grymt sugen på skönheten&odjuret den är ju sjukt bra menhar ingen som funkar.. dumma vhs band.. kanske får vara lite olaglig men orkar jag det.. haha nu blev det många frågor som jag slängde rakt ut som egentligen skulle stannat kvar i mitt huvud men man måste ju dela med sig av sina tankar ibland och kände att dessa var väldigt givande... hehe eller?? aja det får bli någon film nu, freddy kommer väl hit runt 1 eftersom han jobbar och jag kan lika gärna hålla mig vaken tills dess:) see yaa! Pusshejjs /M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0