sjuksköterska.

jahap då är det så att jag har ju inte skrivit här alls senaste århundradet men nu är det så att jag har denna vecka kommit in på sjuksköterskeprogrammet på Karlstad Universitet. så jag har varit där nu i veckan och det har varit riktigt roligt. hoppas att jag får en lägenhet snart så jag kan flytta, och då tänkte jag att det är ju perfekt att börja skriva igen så att mina nära och kära vet vad jag har för mig om dagarna, för det går ju inte att prata med alla varje dag tyvärr. vad ska jag mer skriva, just nu är jag hemma men på måndag åker jag till kd igen och stannar då tills på fredag. har faktiskt träffat en jätte snäll tjej som heter Saskia så jag får bo hos henne hela veckan, så hiimla snällt!

jaha nu måste man beställa böcker och de var ju tydligen inte det roligaste har jag upptäckt. imorn ska jag betala och dom första böckerna går på typ 2000...sen måste ja ha ännu fler och det är bara till första terminen!!!! aja nu ska jag äta melon och titta på 90210, so loooong pusshejjs/M

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0