Testar

Har inte hunnit skriva under helgen, men nu testar jag att skriva från mobilen så jag hoppas det funkar hihi:) jaha var ska jag börja, i torsdags var jag först på sjukhuset, det gick jätte bra vi pratade om hur operationen skulle gå till och när den ska vara, och det blir den 20 feb, skönt att det är snart så jag slipper ha ont i magen hela tiden:)

Efter det åkte jag tillbaka till Karlstad och va med på nollefest, skit roligt men det kanske blev en aning för mycket haha, vi va på ett ställe som hette glada ankan, riktigt kul! Sen åkte jag och Saskia hem till henne och sov:) i fredags åkte jag hem och har bara fixat massa nu i helgen, köpt kurslitteratur för mer än 2000 känns sådär asså, men det är väl bara att bli van antar jag.

Nu hinner jag inte skriva mer för klockan står på 05.00 imorn, eller ja idag så det är dags för mig att sova så jag kan köra bil imorn, denna gång kommer jag inte hem för ens på fredag men jag ska försöka hålla er uppdaterade:) pusshejjs/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0