top model.

godkväll. nu ligger jag här på min luftmadrass hemma hos saskia och ska nog sova snart. är sjukt trött känns som jag har suttit vid telefonen heeeela kvällen med mamma,pappa,blcoket snubbe,lägenhets snubbe, pappa 4132486 gånger till, ida freddy,mathilda och ja det var nog alla haha!! men nu har jag iallafall bestämt mig för att ta den där lägenheten, den ligger på posthornsgatan 3, verkar faktiskt skit bra så där kommer jag nog trivas MEN det var ett knivmord på samma gata bara 1 år sen, det känns lite läskigt men vafan living on the edge..hehe;) jag och saskia han även med att kolla på top model haha vilka brudar asså, men det var ganska underhållade. ne nu ska jag nog se ett avsnitt av gossip girl för det har ida tjatat på mig hur länge som helst att jag måste se,så jag får väl ge det en chans, sen måste jag sova så jag kommer upp till skolan imorn:) pusshejjs /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0