oväntat.

dagen idag har varit jätte konstig men väldigt oväntade och konstiga problem, kändes tugnt först men nu när det har fått smälta in och jag har fått ut mina känslor genom dagens träning känns allt mycket bättre och jag vet att det blir bäst såhär, verkligen!! har som sagt tagit mig ut och tränat idag med, är glad att jag håller i, det är peppande och jag vill bara ut ännu mera...längtar till och med tills passet imorgon!:D nu är jag ledig i 2 dar innan jag kör helgen igen, ska bli grymt skönt och kommer börja med att tvätta hela dagen imorn, kuuuul...men det måste göras och har man inte tid för det någon annan gång så.. ne nu väntar min saftiga fläskkarré på mig mums:) /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0