Länge sen!

söndag jobbajobbajobba, ut och springa sen kolla ösk, ladda om för skolan
imorrn, orkar inte menmen :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------
lördag jobbajobbajobba, kräftskiva sen upp på stan, trevligttrevlig t =)


---------------------------------------------------------------------------------------------------
i fredags va jag på bio med the family, Arn blev det riktigt bra va den:)
medans någon annan va och åt kräftor, HELA ;) haha


-----------------------------------------------------------------------------------------------------
resten av veckan har det vart skola och tränat :)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------
tisdag blev det skola igen., BetVet2A går man i  nu då :D det va
faktiskt riktigt kul att träffa alla igen, sen efter skolan åt jag mathilda
annie och lollo myyysigt, dom flickorna tkr jag väldigt mycket om :)<33
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
på måndagen sov jag hela dan eftersom det va sista dan på lovet
buhu, ville inte tbx till skolan :/


-----------------------------------------------------------------------------------------------------
när vi kom hem skullejag och spela match, den gick åt helvete
och jag fick stå i mål eftersom vi inte har ngn målvakt, men det ska
vi inte prata mer om:S
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
fan har vart skit dålig på att skrvia skit länge sen sist
nu, men har hunnit med en massa kul saker, kan börja
med gbg och liseberg med mathilda hennes bror och
hans kompis :) hahah börjar  med tågresan mkt kul, min
väska kan man ju faktiskt sitta på säger jag och sätter mig
slutar med att väskan åker på en gubbe och jag landar på
golvet inte så värst lyckat hhaha men den bjuder jag på!:D
väl framma checkade vi in gick och åt sen vart det kortspel
mycket bra dag:) lördagen så vart det liseberg för hela
slanten, hahahah fyfan det va nog roligaste dan på lovet
fyfan hände massa kul saker, haha en cepe kille följde efter
oss så jag fick tillslut säga till honom att vi ville inte gå med honom
haha våra fiiiiina rosa lejon mathilda som hm haha du och mathias
vann fast jag fick mathias:D hejarramsorna ojojoj;o haha och
inne på spökhotellet nee längesen jag skarattade så mycket på
en och samma dag :D tack för resan riktigt kul:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

:D <3<3<3<3<3<3

2008-08-24 @ 22:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0