Tisdags!

har inte skrivit ngt dom sista 2 dagarna så så gör jag de nu ist ;)

I tisdags hans det med mycket kan jag säga, ida och sara
väckte mig vid 10 vi åt frukost och gjorde oss iordning sen
åkte vi och hämta johannes och åkte vidare till lager 157:)
efter ha vart där ett tag åkte vi vidare till Strike & co. där åt
vi mat och bowlade, jag kom 2:a mycket nöjd med det haha!:D

sedan gjorde vi stan ett litet tag och sedan marieberg :) hittade
mig ett  armband som jag tyckte va fint :D


På kvällen tränade jag fotboll, riktigt kul är
det att spela med mina brudar asså :D efter
den åkte jag och simon och köpte godis
och åkte vidare ut till landet och Sina :D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0