vi två!<3

Ikväll så åkte jag över till min bästaste mathilda,
är här nu med :D<3 vi kilade över till sandra i klassen
förut som nyss har köpt sig en lägenhet i stan, där
drack vi lite gott och sofia&sandra sjöng kareoke
mycket bra lät det tjejer och jag är helt ärlig, ska nog
anmäla dom till idol i smyg ;)

kul att träffa er igen tjejor, det ska vi göra om igen
om 2 veckor, då jävlar blir det drag :D för när betvet
brudarna är igång då jääääävlar :D

nehej, nu ska jag och mathilda koka makaroner
och kolla på läskig film, sällskap sökes haha bara
att höra av sig;)

so long fuckers!


du är mitt allt mathilda <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

du och jag älskling! <3 alltid!<3

2008-08-10 @ 15:17:58
URL: http://enmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0