dagistider;)

och skolan idag va riktigt kul faktiskt började med att fika
med profilen gottgott, haha! sen hade vi idrott och vi kom på
vad vi ska göra på onsdag 8 oktober för då samlar hela skolan
in pengar till barn i Gambia, vi ska spendera dagen på stor/våghustroget.
kom dit och skänk en slant, om du lägger tex 20 spänn så kommer sida
att gångra det med 10 så 200 kronor går oavkortat till Gambia och gör så
att 100 barn kan gå i skolan, bara så lite som 20 kronor gör stor skillnad
så hjälp oss! vi kommer att sälja fika, insamlings bössor och lite annat roligt :D


jaha, sitter här nu har precis ätit en pirog, haha god varen ;)
haha sen kan jag inte sluta skratta hittat gammla bilder på
mig och mathilda sen dagis så sjukt fula, haha men det va
ju tur att man inte visste bättre då asså, du är bäst älskar dig mathilda<3


HAHA, bara för att jag såg ut som en kille när jag va liten;)

hade lite deep talk förut, tack för det, det fick mig att må bättre
kan jag säga, man behöver få prata av sig ibland:)<3


 

Kommentarer
Postat av: Grannen

hahaha.. frågan är ju om du har VÄRLDENS största hand på din visningsbild???? :):)

2008-10-03 @ 20:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0