Packar.

kom ganska nyss upp ur sängen, jobbade till 03.30 igår natt så jag va sjukt trött, kom inte i säng förns klockan 5.. men nu är det färdigt jobbat för i sommar och det känns sjukt bra kan jag säga!! men vi har så jävla kul på jobbet så det är lite tråkigt också på något sätt, men etfer bulgarien börjar jobbet som vanligt igen så det är ju bra!!

jaha och imorn kväll bär det av mot arlanda och mot bulgarien, iih, känns som jag inte har koll på ett skit!! har börjat packa nu, men även fast jag har gjort en packlista har jag inte en aning om vad jag ska ta med mig, 2 veckor är ju ändå ganska mycket, men jag kan ju inte ha med mig för mycket heller för det får ju bara väga 15 kg.. aja det där löser sig jämt, får ringa 4868456249698374567835 till brudarna för att kolla vad dom har med sig.. och igåt fixade sofia och terran en ljudgrej så nu kan vi lyssna på musik på hotellet vilket är stört bra!!:D åååh gud vi kommer ha så jävla kul!! nee nu måste jag försöka få något i magen och sen packa klart, för när mamma kommer hem ska vi åka och handla det sista som behövs sen ska jag träffa baby ikväll och då vill jag verkligen bara vara med honom och inte packa:) Pusshejjs /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0