Ne, det gick inte bättre.

Jaha, jaa jag har ju inte skrivit något ändå...men jag har inte orkat eller haft tid på slutet asså, jag har gjort så mycket annat så det har inte blivit att sitta vid datorn vilket är ovanligt för mig eftersom typ datorn var mitt liv förut haha det va ju kanske inte heller så jälva bra igentligen..

nu är det inte långt kvar till sommarlovet vilket känns hur bra som helst, om 3 veckor är jag pch mathild ai tyskland påväg ner mot italien, åååh vill ha det nu! denna vecka har det inte vart så mycket av asså, bara vart i skolan i måndags resten av veckan har jag inte haft några lektioner och det har jag inte imorn heller, så då blir det att åka upp på stan med Mathilda, måste hämta en plattång hemma hos syster anna eftersom min har brunnit upp, och dom som känner mig vet att jag typ inte kan leva utan min plattång;) sen på kvällen ska jag träffa freddy, kommer inte bli kul att vara ifrån honomså mycket som jag ska i sommar menmen, det får vell gå har inte så mycket val. och nu är jag allvarlig med att jag ska börja skriva här typ varje dag, för jag tycker om det själv men det är ju svårt när man inte sitter vid datorn.. nee nu ska jag gå ner och ta något att äta sen ska jag kolla på en film, en riktigt tjej film är jag sugen på det behövs just nu kan jag säga så jag får gråta av mig lite:) ska försöka skriva imorn;) Pusshejjs /M



tänk om jag själv har insett att jag hela tiden har haft det jag vill ha mest precis framför mig, precis brevid mig utan att själv ha förstått eller låtit mig själv känna så.. jag tänker inte hålla tillbaka längre. om det är menat att det ska vara så, då kan jag ju inte hålla emot längre. ne jag ska sluta försöka tvinga mig själv att inte känna något och så får jag se hur allt blir...

Hear me when I say when I say I believe
Nothing's gonna change, nothing's gonna change destiny
Whatever's meant to be will work out perfectly
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0