Nemen.

ojdå, en viss matilda rosenberg skirvier i sin blogg 2 dagar i rad, det är fan inte vanligt nuförtiden;) vilken dag idag asså, har nog bränt 5765497689599746958 kalorier idag, jag och mathilda gick på stan typ huuuur länge som helst, och då ska ni bara veta vilket tempo vi har när vi går på stan, inte lätt att hinna med det, det är typ som ett träningspass!! och mycket hittade jag också.. två stycken klänningar, en jeanskjol, ett par solglasögon, puder, mascara, hårspännen och toffsar:) så nu är man redo för sommaren också hihi:) kändes så skönt att vara med min bästa hela dagen var så längesen vi gjorde det!!<3 nu så ska jag snart äta osen kommer freddy hit, vi ska vell kika film eller något och bara ta det lugnt:) jobbar imorrn efter det blir det minigolf med mathilda freddy och marcus oså blir det Klaras på kvällen, toppen dag verkligen:D sen så pratade jag nyss med LollaHoney, hon och sofia har kommit hem från spanien och det känns sjukt bra har saknat dom hur mycket som helst!!!!!<333 nee nu orkar jag inte mer, Pusshejjs /M


Älskar dig baby!<3

Kommentarer
Postat av: tauran

Vi vil ha meer inlägg!! annars äre ju ingen ide att vara inne här lixom ;D

2009-06-04 @ 22:35:22
Postat av: emma

hej hej

vad göru?

2009-06-11 @ 18:43:33
URL: http://elsklingsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0