Bra jobbat Matilda.

jaa vad säger man , jag är klaaaaaaar!:D gud så skönt, jag blir så irreterad på mig själv när jag väl sätter mig ner och börjar plugga så går det sjukt fort och jag kan typ skriva hur mycket som helst.. varför tar jag mig aldrig tiden när jag väl behöver det?! jaja nu har jag iallafall varit rikitgt duktig och det är bra. nu har jag bara 2 saker kvar innan jul och det är grupparbeten med mathilda och det ska vi försöka fixa i helgen så det blir bra! men sen har jag det dära psykologi B betyget att jobba upp men jag får ju aldrig uppgiften så jag kan göra det.. nee får bli att gå och prata med lärarna asså!! nee nu måste jag kollapå gårdagens paradise hotel, för missa det igår och nästa börjar 21.00!;) Pusshejjs /M

saknar min Freddy nu ju!:(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0