Första advent.

dålig uppdatering igår, haha bara fredrik som jag in ett fint och vääääldigt långt inlägg haha;) nee men jag jobbade igår sen gick jag hem till mathilda och duschade lite oså sen gick vi till fredrik.. eller vi fick skjuts av Bosse, och jag plurrade i en vatten pöl, hela skon blev verkligen doppad  och jag hade på mig mina mjukis byxor som är alldeles för lång så dom blev också doppade:( men fick låna nya strumpor av fredrik när vi kom dit iallafall!:) vi åt pizza kollade på robinson och på scary movie 3 och kvarters skatan haha, aja kul hade vi så det va trevligt:)

idag har jag inte gjort något hitills, blev väckt klockan 12 av mammi, gick ner och åt frukost sen så la jag mig i sängen igen och nu sitter jag här, blir nog duschen snart osen ska jag ut och övningsköra med pappsen, sen kommer ida och johannes och anna och daniel hit och vi ska äta mat oså.. sen ska jag vell sätta upp adventsstjärnan i fönstret också efetrsom det är färsta advent, helt sjukt va tiden går fort asså!! de va ju nyss sommarlov ju :o Pusshejjs /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0