Frisk luft.

kom precis in från att ha gått på en promenad med therese:) hur skönt som helst va det för jag hade inte varit utanför dörrn idag.. jag älskar våra promenader, vi går på det flera gånger i veckan och det är så jävla mysigt, vi pratar om allt mellan himmel och jord det som vi tänker på just då eller vad som precis har hänt, vi pratar om våra problem och försöker hjälpa varandra...riktigt tjejigt alltså, and i like it!:D nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, freddy kommer ju inte förns om mer än 1 timma, ska jag lägga mig innan eller ska jag sitta kvar här..hm nee jag villl ju prata med han och inte vara helt död eftersom vi inte gjort det på länge så jag sitter nog kvar här en stund, men det blir nog inget mer skrivade haha har skrivit 7 inlägg med det här, kanske blir det litet tjatigt men jag tycker det är kul;) GODNATT på er sen! Pusshejjs /M

HAHA, har alltid kul med dig Therese !;)<3


Kommentarer
Postat av: therese eriksson

alltid bäst med diig! <3

2009-11-30 @ 00:24:09
URL: http://thereseeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0