Hemma.

usch, nu är jag tröt, kom hem för typ 40 minuter sen, och då hade jag vart borta sen halv 8 i morse! va först i skolan till klockan 1 sen åkte jag till jobbet och jobbade mellan 14-19 sen så träffade jag upp lolla och vi gick hem till mathilda där sandra och filip också va:) vi åt tacos och jag duschade osen kollade vi på idol, wiiie skit mysig kväll ju:D sen så fick jag skjuts upp på stan av sandra och filip, väntade i typ en kvart, jag och alla stans småfjortisar det va helt sjukt asså hur dom betedde sig, så höll vi allafall inte på i den åldern... på bussen träffde jag lina det va längesen så vi prata hela vägen till lillån där hon hoppade av.. mycket trevligt!:) onu sitter jag här helt själv, mamma och pappa är inte hemma.. och jag tycker det är skita läskigt att vara själv, hatar verklien det.. kommer inte kunna gå och lägga mig förns dom kommer! nee nu ska jag nog göra i ordning min blogg så den kanske blir lite finare...trött på hur den ser ut nu! Pusshejjs /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0