Men nej.

inget körandes av bil blev det här inte haha, men goda pannkakor åt jag iallafall sen blev det att första kolla på bonde söker fru, haha det är ju så bra och han rödhåriga vafan är det för jävla stolpskott haha;) sen efter det kollade jag på oskyldigt dömd och tyckte att jag hade planerat tv tittandet skita bra, för att paradise hotel börjar klockan 22.00, trodde jag de.. det började visst klockan 21.00 så jag missade det men vafan får kolla på tv6 play istället om det bara vill funka också..hm:S oskyldigt dömd va faktiskt riktigt bra idag, men skit läskigt ju..jag brukar inte tycka att det är det, bara lite lagom sådär men idag blev jag fan rädd:s haha! sen så ska jag sova själv inatt också, det tycker jag inte om är van att ha någon där brevid mig ju, och denna någon är ju en väldigt speciell och älskad person..menmen jag får vell försöka klara mig utan honom några nätter nu:) och nu kom jag på att jag inte hade pluggat som jag hade bestämmt mig för att göra idag, skit också.. imorn är det först öppethus på skolan sen ska jag ut och köra bil en lång sväng åååååh jag orkar inte skolan just nu, har inte ens gått en vecka och jag vill redan sluta igen..haha men det släpper nog snart!:) nehej, nu har jag annat för mig, såsom att skörda på farmville hahahaha!;) Pusshejjs /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0