Pluggie.

hemma från öppet hus och övningskörningen..det gick bra båda delarna så det va ju bra:) höll bara på att krocka en gång med bilen, hehe men det gick bra ändå så det ska jag inte tänk apå utan allt som gick bra istället!:) nu måste jag plugga, ligger efter i typ massa, ååh grejer som skulle vart inte för längesen det är så sjukt jobbigt, jag hatar att ligga efter, man har en sån där stressad känsla då hela tiden som inte försvinner..jobbigt ju!:S aja det är vell bara att börja nudå så jag inte får sitta hela kvällen/natten skulle ju inte vara allt för kul när man ska upp klockan 6 imorn bitti-.- Pusshejjs /M



det där skulle ju inte sitta fel nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0