Trött ju.

jaa hela dagen har jag bara degat framför tvn och kollat på one tree hill, det är ju bara så sjukt braaaa! men usch jag mår inte bra har skita ont i huvet förkyld och fryser massa.. men min älskling kommer snart så han får värma mig:)<3 mamma och pappa kom hem med lussekatter förut också muuums vi har inte hunnit göra några egna så det där blev den första för min del och gud så god den va!:D sen hade prata jag massa i telefonen med Lolla också hihi fick mig på bättre humör:) sen så tappade jag också min mobil nerför trappen...inte lika bra matilda!! nu är den lite sjuk också men får hoppas att den kryar på sig hahaha:P men nu ska jag nog hoppa in i duschen oså ska jag dricka en kopp varm choklad så halsen känns bättre:) Pusshejjs /M

MUMS!


Kommentarer
Postat av: lolla

jag och fiskpinnarna va? ;D

2009-12-01 @ 22:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0