nerviiiiis.

kom nyss upp från att suttit och kollat tv med mamma och pappa, mys va det haha dom börjar bli lite oroliga för resan och det är jag redan som fan kan jag säga. när mamma kom hem idag hade hon växlat pengar åt mig och så hade hon köpt en ny resväska som va riktigt stor, tack mammi<3 ååh det är verkligen nu jag fattar att jag ska åka iväg, och jag är riktigt nervös helt sjukt haha det låter as fjantigt men jag är verkligen det!! det är ju inte en vanlig charterresa jag ska ju bo i en hydda mitt ute på landsbyggden i Gambia, jag ska bo vid en flod där det finns hur mycket krokodiler som helst, det finns jätte farliga ormar som man dör utav om man blir biten, det är jätte mycket malaria min medicin hjälper intemot det till 100%, och man kommer bli magsjuk, det finns hur mycket grejjer som helst att va rädd för så jag tycker nästan jag är värd att vara lite nervös asså.. men det kommer vell också bli en resa jag aldrig glömmer, en erfarenhet och det är ju bra isig, man kommer nog uppskatta sakerna man har här hemma som är så självklara för oss mycket mer.. så jag är endå glad att jag ska åka, men väldigt nervös.. aja imorrn ska jag börja packa så jag kan se i tid vad väskan kommer väga om jag måste packa om och så! ogud flyga i 8 timmar det har jag aldrig gjort förut haha hur kommer det gå?! aja jag får hoppas på det bästa och jag ska fan se mer positivt på det här nu, men en sak är ju säker jag har fått en sån jävla resfeber hahaha, nee nu kallar sängen är riktigt trött och jag ska upp riktigt tidigt imorrn.. skriver mer då!/M


kommer sakna dig mamma!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0