Män som hatar kvinnor.

tycker att jag fick ganska mycket gjort denna eftermiddag/kväll! åkte iväg förut och fikade med dennis, eller vi drack varm choklad så sjukt gott tihi, det va riktigt trevligt bara sitta och snacka av sig:) sen gick jag mot filmstaden och skulle träffa ida men hon var ju sen, men där träffade jag min moster och ingifta morbror visade sig att dom skulle på samma bio som oss, mysigt att stå och prata med dom ett tag, men sen kom ida och vi köpte oss lite gott att äta haha ;D filmen vi såg var män som hatar kvinnor den va riktigt bra asså, jag rekomenderar den starkt, bästa film jag sett på länge och bland dom bästa svenska filmer jag har sett. men den va äcklig på vissa ställen inte läskit äcklig utan snuskigt äcklig mådde nästan illa ett tag där, och jag blev så arg! neemen en riktigt bra film med andra ord! sen när jag kom hem har jag suttit med min jävla uppsats men nu är jag äntligen klar, bra jobbat mig själv att få ihop det på en dag tycker jag! nee nu ska jag sova! natttti /M



män som hatar kvinnor, den rubriken får fan tala för sig själv. jag är så less på allt just nu, på utsidan kanske allt ser bra ut men insidan är inte alltid densamma. hur ska man få sig själv att må bra efter ett år som detta, jaa det vet jag inte, men det är verkligen något jag måste komma på för annars vet jag inte hur jag ska klara av mig själv...

Kommentarer
Postat av: Varm choklad

Du klarar de <3

2009-03-06 @ 01:35:58
Postat av: Fredrik

Fan vill också se den Matilda! Verkar bra.. ska försöka se den i veckan :)

har läst boken nyligen.

2009-03-08 @ 19:42:52
URL: http://freddan888.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0