Hihi.

idag så gick jag upp så tidigt som 07.00, puh det va jobbitgt.. men åkte till Louise på jobbets hårsalong bonnie & clyde,satt där i 3 timmar och efter det hade jag en ny hårgfärg och en ny hårlängd och jag är verkligen nöjd, hon är hur duktigt som helst så henne kan jag tippsa om ifall ni vill bli snögga i hövet! efter det åkte jag till skolan missade halva klassrådet men va gjorde det, bara 1 i mängden eftersom vi alltid bara är halva kalssen uner den tiden..-.- sen åt vi lite mat och sedan blev det idrott.. det va faktiskt kul idag för en gångsskull;) efter det slutade vi och då duscha jag hoppade på bussen och åkte hem till min älskade freddy.. va där i typ en timma sen blev han hämtad och ska iväg nu till Jönköping och kommer inte hem för ens på söndag, så länge har inte vi vart ifrån varandra sen jag var i bulgarien så det känns lite jobigt.. men på samma gång så får vi sakna varandra lite och det tror jag bara är bra!:) nu ska jag vell snart försöka få i något i magen, känner att den börjar bli lite tom:( osen är det ju paradise hotel ikväll och det FÅR man bara inte missa, hehe.. men det är ju ganska långt tills dess, om man skulla ta en sväng och åka ut och övningskära montro!! jaa så får det nog bli , nu ska jag tvinga pappa till det..HÖHÖ!;) Pusshejjs /M



såhär blev min nya hårfärg och jag är jätte nöjd!:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken färg är det och vilket märke? :D

2009-11-25 @ 22:12:13
Postat av: Anonym

jag vet faktiskt inte det, för jag gjorde det hos frisör!:)

2009-11-25 @ 22:38:39
URL: http://matildarosenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0