Bilder.

jahap, vad hände med denna dagen egentligen?? den bara försvann.. hela förmiddagen satt jag och satte in kort från när jag föddes och framåt i ett fotoalbum.. jag tyckte det var på tiden att jag också skulle få min plats i ett sånt eftersom jag inte hade fått det innan.. haha det är så jävla kul att kolla på bilder från när man var liten, herregud så man såg ut hur kunde ens föräldrar sätta på sina ungar så gräsligt fula kläder?? haha aja kul var det iaf:D

sen åkte jag och kollade på när mitt lag hade seriepremiär i 3an mot frövi, vi tog ledningen med 1-0 men när det bara var 7 sekunder kvar kviterade dom och så blev slutresultatet:S surt men vi fick ju poäng iaf;)

nu ikväll har jag bara tittat på tv, unicef galan kollade jag på, gud jag blir så berörd av att se sådana program när det handlar om barn, börjar grina som fan varje gång det är så känsligt!!!

freddy har jag smsat lite med också, han har det bra i London men jag tycker att han ska ta och komma hem nu för jag saknar honom..men han gör ju det imorn också wiiiiiiiiiiiie nu blev jag glad ska pussa så mycket på honom så att han går sönder men sen ska jag pussa ännu mer på honom så att han blir lagad igen hih:) i love him very much!<3 nee nu ska jag fortsätta att nörda här, peace out. Pusshejjs /M

Min älskliiiiiiiiiiiing, vackraste på denna jord!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0