Back on track?!

Haha har fan inte skrivit på sjukt länge, och innan det skrev jag typ inget heller! nee det bara är så jag är verkligen ingen bloggare! varför ska jag skriva massa som typ endå ingen läser?! hmm! skitsamma det är ju endå ganska skönt att skrvia av sig ibland och vad passar då inte bättre än att göra det här.. haha jag får vell helt enkelt försöka ta tag i det, för snart kommer ju endå min och mathildas blogg och då måste jag va duktig asså hahaha!

jaha snart bara 1 dag till jul, det tycker vi om! snart 1 vecka till nyår det tycker vi oxå om, mindre än 3 veckor till Gambia, jag tror jag blir så rädd så jag dör! haha, 50 dar till 18 år wiiiiiiiiiiiiie ;)

detta år asså, helt ärligt det har fan vart det värsta i hela mitt liv, men endå det bästa på ngt konstigt sätt, haha mathilda det började ju inte lysande för oss direkt och det fortsatte inte bättre, förlorat personer man tyckte sjukt mycket om.. men jag har oxå träffat världens bästa människor som nu betyder allt för mig tkr om er så sjukt mycket och ni vet allihop vilka ni är!!!<3 det är vell det som gör att året endå har blivit till ngt bra!!!

nehep, nu orkar jag inte mer, haha men det här va fan framsteg för mig och jag måste göra om bloggen så jag känner att det är ngt nytt, hihi!  so looooong! / M


Kommentarer
Postat av: Sandri

DU ÄR GO! <3

2008-12-23 @ 23:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0