Jlklapppppar

Jaha, haha dan började lite fel hade klockan på halv 10 för jag skulle upp på stan i hyfsad tid eftersom jag är så duktig och inte köpt en enda julklapp men såklart somna jag och vakna igen vid 12, det va bara att stressa sönder och gå till bussen där jag träffade terran, du gjorde min bussresa kan jag säga :D sen på stan så träffade jag stina och vi gick och köpte haha alla julklappar, det gick fan bra hittade allt jag skulle ha och det gick fort oxå, ska nog göra såhär varje år va mycket skönare ju :D efter vi va klara med dom va vihungriga så vi gick och åt, haha sen började det svåra leta saker till oss själva hihi jag kan säga att det gick bra för mig då också , haha men min plonbok som fick lön idag är nästan tom igen, måste fan skärpa mig köper upp allt precis när jag får lönen sen så har jag inget resten av månaden, menmen jag vart väldigt glad hittade en nyårsklänning på Cubus, nu ska den bara till mormor som ska få sy om den lite haha!

vi slutade med att mysa på Café Punkten, tack för en super dag Mitt HJÄRTA!<3



Min varma choklad med grädde va stört god, och min STINA va stört snygg!<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Får ja gissa om du var på MC? ;)

2008-12-23 @ 22:59:59
Postat av: ditt ragg

en mycket bra dag som stina tycker väldigt mycket om =) <3 jag visste inte att man kunde få så mycket rynkor på hakan :o hahaha.

jag älskar dig vännen<333

2008-12-24 @ 23:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0