Tröööööööööööötttttttt!

skrev inget igår för det fann absolut inget att skriva jag gjorde verkligen ingeting, gick upp vid 2 sen så va det tvn typ precis hela dagen, men det är ganska skönt med sånna dagar oxå ibland faktiskt :) idag gick jag därimot upp 9 började jobba klockan 11 dom Mc, usch fyfan va det va jobbigt så stört mycket folk på stan och jag tror precis alla bestämmde sig att äta på mcdonalds, brände mig lite, men det är ju inte direkt ovanligt det gör jag ju typ jämt så!! men stina jobbade ju så det va gjorde allt lite bättre iallafall! :D hon klaga dessutom på att jag inte hade skrivit på bloggen, haha jag själv tycker faktiskt att jag har blivit ganska duktig på det har ju skrivit flera dagar nu ju, sluta klaga stinis hahahahah! ;) nu ska jag hoppa in i duschen tror jag, ska äta tacos, MUMS sen så styrs det ut mot landet och stina wiiie, FÖRLÅT therese känner mig skit dum, älskar dig gumman<3 usch  det blir att jobba imorrn med, jag orkar verkligen inte,men det är sista gången nu på lovet iallafall så det är riktigt skönt måste jag säga, sen blir det nog att åka till mormor&morfar och äta och sedan bio med mina bästa flickor, ni gör mig verkligen hel!

nee nu har jag inte tid, mste fräscha upp mig och äta hahah, / M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0