I know.

seg dag idag asså, vaknade med världens halsont odå menar jag verkligen världens, fyfan va jag har ont i halsen är så sjukt svullen kan knappt dricka ens, känns nästan som när jag hade körtelfeber fast det va ju lite värre men det är inte långt ifrån och det är inte kul kan jag säga... gick upp och åt frukost med mammi, sen gjorde jag mig i ordning å herregud vad jag inte har vant mig med mitt hår, känner fan inte igen mig själv när jag ser mig i spegeln men men det gör jag vell snart så:) vi åkte till marieberg och jag skulle köpa ny mobil men såklart  va den slut, men beställde så den kommer hem till mig på tisdag wiiiie:D sen gick vi runt fär ett tag, sen åkte vi till vårdcentralen med mig, sen hem där deckade jag typ haha log osov ganska länge as skönt:) sen va det bara att göra sig i ordning igen för vi skulle hem till kusinerna i adolfsberg, mycket trevligt hade vi där, haha det blir alltid sånnt jävla flumm när våra familjer är i farten men det är bara kul, behövde få skratta av mig, nu när jag har kommit hem har jag fortfarande lika ont i halsen vet typ inte vart jag ska ta vägen, men jag ska nog gå ner och göra varm choklad nu och kolla på en mysig film, det humöret är jag på!! imorrn vill jag ju till klaras är så jävla taggad på att festa men om min hals är såhär vet jag ju inte hur det kommer bli med den saken, det är vell bara att vänta och se.. men jag VILL!!! nee nu orkar jag inte sitta här, varma chokladen kallar!;) pusshejjs /M


haha känner inte igen mig själv!!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Snyggt Matilda ;)

2009-04-12 @ 00:27:57
URL: http://sabubba.blogg.se/
Postat av: wiktoria

vad fin du blev i håret :D

2009-04-12 @ 16:01:09
URL: http://wiktoriaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0