Bio.

mycket jag har gjort idag..ne verkligen inte, sov till typ halv 2 då satte jag mig och kollade på one tree hill, sett klart säsong 2 så nu blir det 3an:D iiih längtar redan det slutade så spännande, även fast jag vet vad som händer men iallafall;) sen ringde min stina också och vi pratade lite...saknar henne massor, vi träffas inte lika mycket som förut för det passar typ aldrig men jag tycker vi måste bli bättre på det, för ja mår mycket bättre av att få vara med henne:)<3 men nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fräsch för ska på bio med min älskling sen, ska se luftslottet som sprängdes:) hur mysigt som helst ju, älskar att gå på bio:) Pusshejjs /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0