Dan före dan.

jaa förlåt jag vte att jag inte har skrivit på typ 2 veckor, men jag har vart så less på datorn och jag har vart less på att skriva och jag har typ vart less på allting, men nu ska jag kommaigång igen, höh brudarna klagar så jag känner mig ju nästan tvungen;)

idag så har jag och freddy sprungit på stan hela dagen, jaa som förra året hade jag inte köpt en julklapp förns idag , bra jobbat matilda! haha men det gick bra ändå jag hittade allt jag skulle ha och hoppas nu på att alla blir nöjda och glada! efter vi hade köpt allt gick vi och åt på pizzaplanet, muuums va gott det va! efter det åkte vi hem och jag slog in paketen och sen så städade jag:S sen nu på kvällen har jag bakat julnougat, sjuuuukt god blev den kan jag säga!!;) sen nu har jag suttit och kollat på massa hundar på nätet, jag vil ha en nuuuuuuuuu, så fort jag slyttar ska jag verkligen köpa en, ååh vad jag längtar! nee nu måste jag nog gå och sova för ska upp ganska tidigt imorn, plus att jag är sjukt trött! men nu fick ni ett inlägg iaf och det kommer fortsätta det kan jag lova! Pusshejjs /M

Freddy Westergren<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0