Hear you me.

jag vet jag har haft skit dålig uppdatering idag men har verkligen inte orkat.. va i skolan en snabbis, hade lektion mellan 12-13 inte så jobbigt efter det åkte jag direkt hem kunde typ inte göra någonting för någon elsnubbe va här och stängde av strömen, han gjorde något med badrummet..hm, men efter ett tag kom min älskling freddy hit och höll mig sällskap det va mysigt:) förlåt för att jag gav dig en käftis, vet inte varför jag gjorde det. dumt! men jag älskar dig mest av allt!<3 sen gick han för han är på strömpis nu som typ alla andra, jag fattade inte att det va så många som skulle dit ju.. menmen:(

så jag och therese tog oss en promenad till coop fullt påklädda, kallt som fan ju! vi köpte massa gott sen gick vi hem igen, jag gick till mig och lagade mat sen så gick jag till therese och vi kollade på film och på tv:) sen när jag kom hem så kom jag på att jag hade missat mammas pojkar igen, KATASTROF haha, så nu har jag kollat på det med, ååh det är så bra nu:) sen så har jag fått ner hela one tree hill säsong 3 så det är bara att börja kolla på det med, höhö blir mycket tv för mig asså!:) det blir tomt i min säng inatt ju:( Pusshejjs /M

glömde att säga att rubriken är Jimmy Eat World-Hear you me, den låten lyssnade jag på under hela högstadiet och jag vet inte hur många gånger man har gråtit till den när man har mått dåligt, i love it!

mammas pojkar är ju bara sååå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0