Vi göööör det igen..

lång skoldag det blev idag då, gick upp vid halv 11 tiden imorse drog på mig lite kläder och åt en tallrik fil, haha så lodig som jag va idag har jag fan aldrig vart i skolan menmen... ida började jobba klockan 12 så jag åkte med henne in till stan och gick på bussen där, vi började igentligen inte förns 2 men det va ju tacos i skolans så ville åkte dit för att äta, sen gick jag och mathilda och mötte upp gambia gänget och vi satt och prata om saker vi ska göra, som att vi ska gå runt till klasserna och visa bilder och prata om resan typ, kuuuuul..nee men gud va jag vill åka tillbaka till Gambia, så fort jag börjar prata om det vill jag bara dit saknar det riktigt mycket, och jag saknar gänget vi hade ju så grymt kul! aja efterdet trodde vi att vi skulle ha våran enda lektion mentalträning men magnus va hemma så vi hade åkt till skolan i onödan inte en enda lektion men skitsamma va ju gott med lite mat HAHA ;)

nee nu måste jag nog hoppa in i duschen, och skynda att göra mig i ordnign för klockan 18.00 ska mina brudar få så jävla mycket pisk i bowling så dom anar inte;) och ida kommer snart med mat också.. ne ejag måste skynda mig nu, det blir klaras ikväll med mathilda sofia och kajsa, kulkulkulkul, jag är taggad, skriver mer imorgon om jag okar!! /M


Jag vill tillbaka typ NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0