Well yes.

jaha, jag har inte skrivit på döööö länge, men jag har vart döööö sjuk ända sen jag kom hem från Gambia, och det  är 2 veckor sen imorrn! det blir inte bra, jag förstår inte, det måste ju verkligen vara något, men får provsvar imorrn så då får jag se om dom visar något! kan bara säga att denna dag va en sådan jävla toppen dag så det finns inte, gick till skolan idag, där hade jag inte vart på 3 veckor så kände att även fast jag är sjuk så måste jag ta mig iväg det funkar inte att vara borta mer, pratade med lärare vi måste typ lägga upp ett special schema för mig för att jag har missat så mycket när jag ska ta igen allt oså, hatart det är så jävla jobbigt att ligga efter i typ allllllllllllllllt! men idag fick jag träffa mina älsklingar för första gången på 3 veckor och det va så jävla underbart har saknat dom så stört mycket det går inte att förklara va dessa människor betyder för mig, dom är verkligen allt för mig!<3 sen efter skolan åkte jag hem, åt mat, sen drog jag och syster Ida upp på stan en sväng, jag köpte ett par byxor weeey;) sen nu här hemma har jag städat och det suger, men Ida fyller ju år imorrn så jag är tvingad att göra det inte kul kan jag säga, men det är endå skönt att få det gjort haha:D och nu är det fan inte långt kvar tills jag och mathilda fyller 18, jag lääängtar och är så sjukt taggad men första krogen dagen blir fredag den 13 det känns inte så bra hahahha men det nog kul endå! nee nu ska jag nog städa vidare skriver mer imorrn eller senare!!:D

jag vill åka till Filippa NU, saknar dig hun!<3 /M


Kommentarer
Postat av: din värsta mardröm!

ojojoj stort tjejen! att du ens vågar visa dig ute! ;)

2009-02-03 @ 00:16:56
Postat av: din värsta mardröms mardröm!

ojojojojoj, stort brudar! att ni ens orkar hålla på ;)

2009-02-04 @ 18:43:48
Postat av: din värstaste värsta mardröm

det orkar ju tydligen du också så då är vi ju två ;D

2009-02-04 @ 22:47:29
Postat av: filippa

& jag vill träfffaaaa dig !

måste ta tag i det? <3

2009-02-11 @ 21:27:10
URL: http://filipparosenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0