Aj.

hade en kanon dag på boda borg idag, jag och stina drog oss upp vad halv 8 lagom trötta kan jag säga, men det va bara att göra sig iordning haha typ slänga i oss frukosten eftersom vi råkade vara lite sena, sen gå ut till bussen och jag skojjar inte när jag säger att jag höll på att frysa ihjäl!! fyfan va det är kallt ut nu asså helt sjukt, det gjorde ont i hela benen och fötterna hade jag typ ingen känsel i på skit länge, haha men det va det ju värt ;) på bussen hoppa Carro på, sen bytte vi buss istan till karlskoga bussen sen när vi kom fram fick vi typ gå skiiiiiiiiiita långt och det va ännu kallare då USCH!! haha men sen va vi framme, jag olivia och stina blev ett lag, och jag hade så sjukt kul med er, det börjar med att det allra första vi gör verkligen det första rummet vi går in i så spricker stina sina byxor, HAHAHAHAHAHAH så jäääävla kul, det gick inte så bra för oss till en början men sen fick vi massssssssa stämplar hihi;) och jag är verkligen inte smidig när det gäller sådana där saker asså, jag har blåmärken precis överallt nu, och riktigt ont i huvet, jag skulle typ klättra upp i en tunnel men halkar och landar på huvet mot en vägg, AJ det gjorde riktigt ont och vad får man för tröst?! joo en dö skrattande Olivia&Stina, haha tack för det, nemen den bjuder jag på någon måste ju stå för udnerhållningen oxå;) och va kan det gå 10 minuter sen slår jag i arslet i ngt och det gjorde fan ännu ondare ville helt ärligt börja grina men jag bet ihop hårt haha, neee en guld dag med er bruuudar tack för det, den behövdes verkligen:)<3

ikväll har jag bara tagit det lungt kollat på en film för mig själv, mår lite sisådär skithostan försvinner inte, menmen hoppas det blir bättre till helgen för jag kan inte vara sjuk när vi åker till Gambia ;) nee nu ska jag nog ta och kolla på en till film :) /M


bara för att jag råkar vara lite klantig ibland (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0