booooowling!

kvällen igår spenderades hemma hos johannes på kalas, det va riktigt trevligt! haha men det började med att morfar blir biten av hunden bamse vettetusan vad morfar gjorde men något var det iallafall;) sen åt vi mat sjukt gott va det en italiensk pastasallad, mums sen massa fika och gott:) sen spelade vi wii haha fan va kul det va jag hade aldrig spelat förut men det va asa kul vi körde bowling:) vi åkte inte hem förns typ halv 12, då satte jag mig och prata i telefon med Olivia i typ 2 timmar, så jävla skönt att få prata av sig speciellt med henne :)<3 idag har jag inte gjort mycket gick upp vid halv 12 åt frukost röjde undan som fan på mitt rum och har börjat och packa inför imorrn.. sen gjorde jag mig iordning och nu ska jag snart gå till bussen och åka till stan och kolla på aif cupen med flickorna, kulkul ska det bli :) får se hur jag gör med maten idag men vi får vell ta oss och äta någonstans för vi hade tänkt stanna tills finalen och den är typ vid 1 inatt :P nee nu ska jag dra mig mot bussen oså, skriver nog inte mer ikväll men imorrn innan jag åker, uuh jag kan säga att nervositeten ligger på hög nivå..:S /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0