fyra dagar kvar.

hade ställt klockan på 12 idag, men när jag vaknade då av den så va jag ändå så jävla sjukt trött jag vettefan vad som är med mig just nu jag kan sova hur länge som helst men jag vaknar endå upp lika trött! aja jag log och drog mig i typ en halvtimma sen gick jag upp och åt frukost gjorde mig i ordning och satte mig på bussen mot skolan, vi hade möte inför söndag för att kolla att allt är klart osådär, guuud jag vill bara åka nu så jag får komma iväg kommer bli sjukt kul men läskit som fan med, hehe men nu har jag ju iallafall en bra anledning till att jag ska komma hem levande..;) efter det hämtade pappa upp mig vi åkte och handlade osen när jag kom hem satte jag mig och pluggade lite:O kan knappt fatta det själv, jag och plugga går inte ihop men jag har ju faktiskt bestämmt att jag måste ta tag mycket mer i skolan detta år även fast jag inte vill så behövs det:) sen ringde Ida från jobbet till mig osa att hon kunde ta min jobb tid på lördag, JÄLVAR va skönt, så nu blir det att kolla fotboll hela dagen och bara vara innan jag åker det behövs verkligen. sen hade jag planerat att se en film som går på tv ikväll så jag tänkte ta tvn här uppe för att jag visste att dom skulel kolla på något annat där nere, men är man mist så har man minst att säga till om och nu skulle syster ha tvn, haha fyfan jag blir så sur.. men jag kanske ska plugga lite istället då...NEJ!!! nee nu ska jag göra klart det jag började plugga på så jag får det klart, oj det trodde jag aldrig att jag skulle säga, men vafan jag har ändå inget bättre för mig och skolan börjar ju imorrn så det är ju bara att ställa in sig på att det är så det kommer vara..:( men skitsamma, kanske skriver sen igen om jag orkar nu ska jag dissa datorn../M

det är helt sjukt vad man kan bli glad av att bara tänka på en sak!:)


4 dagar mathilda, jag verkligen inte fatta det:o


Kommentarer
Postat av: emma

miss you baby!<3

2009-01-07 @ 21:21:09
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0