Grattis Johannes!

gick upp apa tidigt idag, är riktigt förvånad över mig själv faktiskt jag ställde klockan på 05.45 så att jag skulle komma upp vid iallafall halv 7 för jag kommer verkligen inte upp på morgonen, men jag går 06.05 och det har vell aldrig hänt förut i världshistorien när jag ska till skolan, hihi det tyckte jag va bra gjort av mig själv, jag blev klar skit tidigt så jag behövde inte slänga i mig eller skita i frukosten det va så himla skönt, men bara för att jag va i så himla bra tid så glömde jag ju alla böcker som jag skulle ha med mig på trappen endå, inte bra matilda!! kom till skolan 08.15 och det kanske är vi och 7 pers till av 60, vi hade eget arbete men jag trodde endå vi va tvugna att va där, men skitsamma vi skulle ju endå ha metala träningen vid 2, men då får vi reda på att den är inställd så vi hade kunnar vart hemma hela dagen och typ sova, det kändes ju inte så kul men att få träffa mina bästa älsklingar gjorde ju endå min dag!:)<3 när jag kom hem la jag mig och sov och vaknade inte för så länge sen, det behövdes, jag har ju haft sjukt att sova dom senaste nätterna jag är så himla uppstressad och nervös inför resan så det är helt sjukt...  haha och pappa va så söt mot mig, han ba: på söndag matilda innan du åker får du bestämma precis vad du vill äta så gör vi det hela familjen!! ååh va jag blev glad, haha men det kändes lite som dom som ska dö i fängelse som får bestämma en sista måltid, HAHA men jag får vell hoppas på att det inte va så han mena;)

nee nu måste jag gå och göra mig fin, vi ska åka ut till systers pojkvän Johannes som fyller 21 år idag , GattisGrattis till han=) sen senare ikväll får jag se vad som styrs, mamma och pappa vill att jag ska va hemma och umgås med dom, men jag får se, skriver mer sen iallafall :) / M


GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0