This Boy.

jaha, har ju inte skrvit något sen nyårsafton men jag kan ju börja med och säga att den va lyckad åkte först och åt med tjejerna och marcus hos stina, sen kom det in massa folk så blev det fest där, det va riktigt kul tyckte jag, blev inget stan vid 12 slaget utan jag stannade kvar och sov hos stina, elr jaa sov och sov blev det ju inte så mycket med men endå :) igår åkte jag hem med bussen vid 11 helt död kan jag säga fyfan vad jag va trött asså, tog en dusch och la mig och sov typ hela dagen, det behövdes kan jag säga sen på kvällen kollade jag på film med mig själv street kings hette den, va ganska bra faktiskt :)

idag sov jag till typ 1 sen ringde jag sandra och bestämmde att vi och sofia skulle till m-berg så blev det, vi gick runt fär ett tag åt lite mat och hade det mysigt, sen köpte vi chips och dipp och åkte hem till sandra, dit kom också Lolla och Therese, vi kollade på Kung Fu Panda, hahaha och det blev lite urartat där ett tag med alla haha mendet va kul, sen blevd et lite kareoke och prat sånt tycker jag väldigt mycket om och behöver massor av :D detta året har hittills fått en bra början iallafall och det är jag glad över nu tycker jag fan att det ska fortsätta så också, men det kan ju inte bli annat än bra eftersom jag åker med mina älsklingar till Sunny Beach ;)<3 nee nu ska jag nog lägga mig och kolla på en film innan jag ska sova :) / M


mitt nyår va Bäst!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU är föööör GoooooS ;D

2009-01-05 @ 23:05:37
Postat av: anonym ;D

ful är du

2009-01-20 @ 09:09:27
Postat av: kckck

lite synd att du fick så ont o magen i gambia... HAHAHAH :D hade vart lite roligare om det hade gått lite mer ut för :D:D:D

2009-01-23 @ 10:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0