3 dagar.

kom precis hem från jobbet, jobbat i 9 timmar så jag borde vara helt slut, men är uppe i varv som fan så jag vet inte vad jag ska göra..:P haha, men stört kul hade vi på jobbet idag iallafall men det har jag alltid när jag jobbar med stinavagina, mat och traskrig är alltid lika roligt haha!!! nee nu ska jag ta en lång dusch och göra mig varmchoklad, för det behöver verkligen min hals, den mår inte bra om man säger så!! hmm undra vems fel det är freddy westergren??;) vaknade upp brevid han imorse och det måste vara det bästa som finns, har skit svårt att sova själv nu vill bara ha han där ju!!:(<3

nee nu kan man inte sitta här längre, en dag imorn också och då jobbar jag från 19.00-03.30 inte så jävla kul, men om 3 dagar åker vi till Bulgarien iiih längtar stört mycket vi ska ha så jävla roligt!! Pusshejjs /M


den absolut bästa stina som finns!!!!!!<3

Kommentarer
Postat av: Stina

I love you baby and will always do <3

2009-07-30 @ 20:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0