<3

jaha kom precis hem från träningen, fyyyyyyfan va det va kallt 12 minus grader, hela planen va typ is så det gick absolut inte att springa typ, haha sen va vi bara 4 stycken, men vi kämpade på bra man halckade omkull nåra gånger hihi men det va ju lite kul, fast det gjorde ju lite ont så det va inte lika kul... hahah! nee brudar komigen på torsdags måste vi vara fler än fyra ju!!:D skolan idag va as jobbig, jag är så jälva skoltrött och vi har 849574398782456845 saker som ska in nästa vecka och jag är inte klar med något av det, sen har vi prov på torsdag också, faaan, det blir till att plugga hela dagen imorgon asså.. och matten ska vi inte tala om ligger efter 20 sidor och vi har prov nästa vecka, bra jobbat matilda!! aja efter skolan åkte jag bara hem och sov typ, sen väcktes jag av att Filippa ringde mig, hur underbart va det inte att få höra hennes röst, gus va glad jag blev och det blir nog så att jag åker till henne i helsingborg 7-10 maj, wiiiie ska bli skit kul ju, måste få träffa henne:) nee nu ska jag gå och ta en stört varm dusch för jag är typ som en isbit fryser som fan:( sen blir det nog sängen direkt.. sen måste jag ju oxå säga att jag tycker synd om marcus som har blivit magsjuk den stackarn, krya på dig!:)<3 aja, pusshejjs /M

<3



NU TAGGAR VI TILL HELGEN LOLLA EFTERSOM ALLA ANDRA HAR BANGAT ;)<3

Kommentarer
Postat av: lolla

ja nu taggar vi :D:D:D

2009-03-25 @ 17:32:15
Postat av: filippa

det kommer bli så kul om du kommer :D vi måste fixa det thilda. saknar dig så <3

2009-03-28 @ 01:17:46
URL: http://filipparosenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0