Beck.

jag har inte skrivit på skit länge nu men veckan har vart skit bra, va i stockholm med klassen i torsdags, det va lite kul haha va i en moské och alla vi tjejer va tvugna att ha slöja, hahava kul det såg ut, men det va ju intressat att få vara där...eller? sen va i en synagoga också, och sen fick vi gå på stan, varken jag eller sofia har nåra pengar så vi gick bara runt och kollade på saker typ, massa mys med dig hjärtat:)<3 sen när vi kom hem så va det bara att åka och träna direkt, kallt som fan va det! :S

i fredgas va det fan en mördar dag i skolan, TEMAT gick så sjukt segt asså, men det gör ju det när man har en och samma lektion från 8.15-13.15 :o men det gick vell bra ändå:) och på kvällen åkte jag hem till marcus, det va mys:)<3

i lördags åkte jag och jobba, fyfan va det va folk asså, hahaha sen fick jag sitta i 40 minuter och måla små barn till tigrar i ansiktet fan va fult det blev, hehe fast man lärde sig efter ett tag, ganska skön jobbdag blev det vell ändå:) efter det gick jag och köpte godis tills kvällen sen vidare hem till mathilda och sen gick vi till bussen som tog oss till Lanna och Soifa, hihi vi hade typ pyjamas party skit mys ju, åt pizza och godis och kollade på robinson och en film, sen spelade jag gh för första gången ASA kul ju:D haha! sen va det bara att åka hem och sova:)

idag har jag jobbat typ hela dagen, va inte så mycket att göra så tiden gick så jääävla segt, fyfan! efter det tog jag bussen hem duschade åt mat kollade på parlamentet och på beck och nu är det paus i den, så då satte jag mig här.. men nu orkar jag typ inte det längre:) imorrn blir det skola, sen till marcus osen träna:) aja skriver kanske mer då!! pusshejjs /M


det va bara du som saknades i helgen Lollababy :(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0