Cute.

hyfsat skön dag idag, vi skulle först och kolla på någon teater och på bussen dit träffar jag min stina och carro, undrar vad dom gör där och det visar sig att dom skulle på samma, det är liksom två klasser som kollar på varje föreställning och då va det våra två hur stora är oddsen för det?? hehe men det va kul för då fick jag mig en pratstund med dom, hihi vi har ett ganska roligt samtalsämne just nu, eller vänta tycker jag det är kul... hha;) efter det åkte vi till skolan åt mat och hade naturkunskap och matte sen var den dagen slut:) jag mathilda och therese åkte upp på stan och fixa en grej(a) haha! sen blev det bussen hemmåt:) då kollade jag på film, hahah Herkules först fan va längesen man såg den, den va ju en av favoriterna när man va liten, den va gullig=) sen kollade jag och Ida på Boys don't cry, ganska konstig men den va också bra:) och nu har jag precis kommit hem från min träning, va skönt att få springa av sig lite och jag älskar mitt lag så himla mycket vi har ju alltid så jävla kul tillsammans:D nee nu måste jag värma mig med en varm dusch, och sen måste jag äta någon kvällsmat, äggmacka kanske det va längesen, jaa varm oboy blir det ju iallafall.. MUMS:) nee så nu ska jag inte sitta här längre;) pusshejjs /M


jag vill ha helg nu...(a)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0