Just so you know.

idag har jag inte alls gjort mycket, åkte till skolan och hade omvärlden profilen, älskar verkligen den lektionen, jag och mathilda fick reda på vårat betyg på arbetet som vi gjorde innan jul, riktigt mnöjd vart jag iallafall vi jobbar så jävla bra tillsammans, älskar dig gumman!<3 sen hade vi bara idrott, trampett hade vi hahaha det va fan kul gjorde handvolt typ det trodde jag inte att jag skulle klara men jag har vell nåra dålda talanger ;) efter skolan köpte vi dom sista presenterna till Lolla som ska firas imorrn, hoppas att hon blir glad ;D hela eftermiddagen/kvällen har jag typ legat i koma, har sovit flera timmar, träna orkade jag inte göra,sen kollade jag på alla 4 andraavenyn avsnitt som jag hade missat, iiih älskar det programmet. nee nu ska jag gå och duscha sen sova, kommer inte hem förns efter krogen imorrn så kommer nog inte skriva då:) nu taggggar vi bruudar ska bli sjukt bra imorrrrrrrn;D ne nu måste jag duscha:) pusshejjs /M



It's getting hard to
Be around you
There's so much I can't say
Do you want me to hide the feelings?
And look the other way

And I don't know
How to be fine when I'm not
Cause I don't know
How to make the feeling stop
Just so you know

This feeling's taking control of me
And I can't help it
I won't sit around
I can't let him win now
Thought you should know
I tried my best to let go of you
But I don't want to
Just gotta say it all before I go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0