Min stackars Stina.<3

jaha kom precis in från träning, det var faktiskt riktigt skönt att träna idag även fast jag igentligen inte ville! men om man har det laget som man har så kan det ju inte vara annat än kul ju!:D men min älskade stina gjorde ju illa sig:o hon ramlade på det sjukt frusna gruset och fick värsta såret, började blöda som fan gud va jag tycker synd om dig älskling såg ut att göra skit ont, hoppar du inte behöver sy det älskling!!<3 om hon behöver det ska jag fan sitta brevid och hålla henne i handen hela tiden!! nee nu måste jag hoppa in i duschen och värma mig, men det är inte lätt att komma fram dit det är fan grejer överallt just nu eftersom ida och johannes flyttar på lördag, men det är ju bara just nu så det gör ju inget.. nee sen ska jag nog gå och lägga mig är trött som fan idag, men jag behöver ju inte gå upp förns 12 imorrn så det är ju förjävla skönt, nee nu ska jag duscha sovgott!! pusshejjs /M

you . <3


Kommentarer
Postat av: stina

tack vännen, du är bäst! <3

jag älskar dig!<3

2009-03-26 @ 23:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0