My aim is you.

ganska skön dag, gick upp klockan 8 och fick skjuts av mamma till skolan, hade prov i min profil, haha jag kom lite sent men ändå så blev jag klar först, jag fattar inte det är alltid så jag fattar inte hur man kan sitta så länge och skriva jag gör det alltid skit snabbt, det är vell inte så jätte bra igentligen men jag orkar inte sitta längre:P aja det känndes som det gick helt okej iallafall så det va ju bra:) sen hade jag välditg lång rast osen hade vi bara idrott och där hade vi teori, dagen slutade 12.55 as skönt ju;D då pkte jag upp på stan och träffade stina och ronja och gick en sväng med dom, sen gick jag och åt på Bamboo med mamma och pappa, MUMS det va gott! sen åkt ejga hem och har sovit städat lite och bara tagit det lugnt, ska snart iväg på träning, orkar igentligen inte men det är skönt när man väl kommer dit:) men det är ju så jävla kallt så det är inte så kul... imorrn så har jag bara mentalträning som börjar klockan 14.00 haha och då har vi avslappning.. värd dag?? nee menvafan kan ju vara skönt ändå:) på kvällen vet jag inte vad som händer, men något blir det vell iallafall:) nee nu kan jag inte sitta här längre för det är dags att röra på fettet ;) pusshejjs /M

<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0