Pokerface.

jaha jag har vart skit dålig på det här men jag har inte vart hemma så mycket, och jag har typ inte haft någon tid vid datorn så jag har inte kunnar skrivit något... jag kan säga att det va greeeaaat i fredags, skolan, sen skynda sig hem till Mathilda där gjorde vi oss i ordning och sedan gick vi till bussen och åkte ut till Lolla i vintrosa, där var också Therese Sandra Sofia Kaja och Jasna, vi hade skit trevligt åt tacos och förade, jag mådde ju verkligen inte bra i början där förlåt tjejer hehe(a) men jag belv ju bättre, sen blev det Klaras för Mig Mathilda Lolla Sofia och Kajsa, dom andra är int e18 så dom kunde ju inte följa med, men vi hade det så jävla kul där, vi kan ju inte ha en tråkig kväll tillsammans den blir ju alltid skita rolig, nee riktigt värt va det iaf, efter klaras tog jag och mathilda en korv på järntorget hahahahah, så jävla kul ;) tack för en underbar kväll tjejer!!<3



i lördgas låg jag och sov verkligen hela dagen typ, orkade ingenting:P sen åkte jag till coop med terran, sen åkte vi hem till mig och dit kom mina flickor, det blev pizza och kebab ätning, vi kollade på melodifestivalen, fyfan ingen kommentar där asså men jag tror inte jag ska kolla på det någon mer gång:o sen kollade vi på the happening, hihi den va bra lite läskig men det gillar ju vi:) sen åkte dom hem vid 2, ni kan inte fatta hur mycket ni betyder för mig och ur mycket jag älskar er tjejer, ni är verkligen allt!!<3



igår så sov jag ganska länge sen åkte jag och jobbade 15-21, det gick faktiskt riktigt fort och det va alldles lagom med folk sånnt gillar jag :) under tiden jag jobbade ringde sandra hon ville att jag skulle komma och sova hos henne, och så blev det pappa tog med sig ina grejjer och körde mig till sandra, vi hade det massa myyyys, kollade på beck, åt grönsaksdipp låg och prata innan vi skulle sova huuuur länge som helst, du är guld värd gumman, kommer aldrig släppa dig!<3



imorse gick jag och sandra upp kl 11, åkte till skolan och åt och hade våran ända lektion som var klassråd haha nödvändig dag men vi åkte ju dit och det va bra gjort av oss:) efter det åkte jag med sandra och mathilda upp på stan vi gick till min bank för jag skulle fixa nytt kort oskit, sen blev det inhandling av lite smink och sedan vidare till la baugette för maaaat, mums! sen åkte jag hem och kollade på systar i jeans, den va lite söt tyckte jag, tjejfilm det gillar jag haha:) sen åkte jag iväg på träning vi va 16 stycken idag, så jävla kul va det, men det bästa var ju såklart att få träffa min stina:)<3 efter träningen hade vi spelar möte inför säsongen oså, hihi jag stina och my är nu lagets festkomité som ska anordna roliga saker för laget haha det kommer bli guuuuuld:D nee nu har jag precis ätit upp mina varma mackor och oboy så jag ska ner och diska sen måste jag sova så jag orkar ta mig upp imorrn:) men ska skriva då igen jag lovar så det inte blir ett sånt här mördarinlägg;) pusshejjs /M

Kommentarer
Postat av: Dempa

bara massa mat svammel hela tiden tjockis ;)

2009-03-16 @ 23:41:14
Postat av: Tauran

Du är guld värd <3333

2009-03-19 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0