You can't hurry love.

jag är trött, sov iochförsig 12 timmar i natt, jag gick alltså upp för 1 och 1 halv timma sen, men jag har suttit vid datorn sen dess och försökt skrvia en uppsats och skogsskövlingen av regnskog i inodnesien. jag kan säga att det inte är kul alls och det går förjävla dåligt.. men det är ändå ganska intressant jag gillar min profil i skolan så, förra arbetet jag och mathilda gjorde om hälsoproblem va riktigt kul att jobba med, skulle kunna ha omvälrden varje lektion hela veckan för det andra suger ganska hårt just nu!! nee men jag måste fortsätta skriva men jag har liksom fastnat får inte ipp farten eller va man ska säga, men den måste verkligen bli klar idag för inorrn ska den lämnas in..

men jag orkar inte just nu, sitter och sjunger you can't hurry love, den är riktigt bra haha den är ju med i runaway bride den fastnar på huvet om man säger så går inte att få bort den, men det gör inget eftersom jag för tillfället inte har något ljud på min dator så får jag ju fixa det själv, då är det bara att sjunga på:D

nee eftersom det inte blev någon frukost idag måste jag nog snart laga mig något, men vad??? spagetti och köttbullar kanske det vore ju ganska gott, aja jag får se va det blir, men nu måste jag nog skynda mig för jag ska ju på bio också klockan 18, jag får fan skriva efter den också annars finns det inte ne chans att jag kommer hinna bli klar menmen så är det, pussshejs /M


risbergskafesten imorrn, iiih!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0